Na een heerlijke bruiloft van ons nichtje Irma en haar man Casper brak de dag vóór vertrek aan.
Vanaf 10.45 uur konden we online inchecken. Onze vliegtuigplekken had ik al van tevoren vastgelegd dus dat was niet erg spannend. Wat wel een beetje spannend was, was dat het online inchecken via mijn laptop niet leek te lukken.
Gelukkig bleek de Delta app op de telefoon(s) wel te werken en in no time waren we ingecheckt. Dit keer hebben we geen boardingpassen geprint, die hopen we morgen te krijgen als we onze koffers inleveren.
Onze schoonzoon Dennis heeft ons daarna, samen met mijn zus Marjo, naar de bruiloft locatie gebracht zodat we de auto's, die vannacht waren achtergebleven, konden ophalen.
Er werd nog een laatste wasje gedraaid, onze dochter Lara kwam nog even koffie drinken en afscheid nemen en voor de rest was het een lekkere rustige middag.
De wekker staat morgen op 4.45 uur zodat we op tijd kunnen vertrekken en hopelijk op tijd in Zaventem/Brussel zullen zijn.
Dan wil ik nog even het afscheidscadeautje van gisteren delen (I love it!)
Ik wens jullie een veilige vlucht en een hele fijne vakantie.
BeantwoordenVerwijderenWat een liefdevol verslag. We gunnen jullie een fantastische vakantie. Love jullie. Dikke kus John & Maic
BeantwoordenVerwijderenUp, up and away! Safe travels, my friends! <3
BeantwoordenVerwijderenAmmezeert uuch (en us)! Safe travels!
BeantwoordenVerwijderenVeilige reis en heeel veel quality time!
BeantwoordenVerwijderenMooie foto van jullie!! Hele mooie reis🥰🥰
BeantwoordenVerwijderenNogmaals een voorspoedige, veilige reis. Vanaf nu alleen maar genieten. Liefs Isy
BeantwoordenVerwijderenFein vakantie 🥰
BeantwoordenVerwijderenGoede reis!
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier!!
BeantwoordenVerwijderenFijne vakantie en een goede reis!
BeantwoordenVerwijderenHiele fijne reis,dankbaar dat iech wir mit maög reizen
BeantwoordenVerwijderen