Hotel: Hampton Inn & Suites Denver Littleton : 3 nachten
Waarom Littleton? Eigenlijk alleen maar omdat ik daar een goede deal kon krijgen voor een Hampton Inn hotel😀. We logeren heel graag in Hampton Inn hotels maar eerlijk is eerlijk, ze zijn de laatste jaren zó ontzettend duur geworden (net als alle hotels wereldwijd) dat we het er soms op zo'n lange reis niet voor over hebben.
Nu eindigen we onze vakantie min of meer in Littleton en vinden we het heerlijk om 3 nachten in dit hotel te logeren. Hopelijk valt het niet tegen !!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben een geweldige dag gehad !!
Voor het ontbijt hadden we al wat spullen in de auto gezet, de rest volgde na het ontbijt.
We hebben de afgelopen weken in zoveel verschillende hotelkamers overnacht dat we beiden niet meer wisten welk nummer onze kamer had.
Normaal gesproken bewaar ik het hoesje waar het kamernummer etc. opstaat. In het hotel van afgelopen nacht kreeg ik echter alleen een soort wikkel en die was meteen gescheurd dus die had ik weggegooid. We hebben zelfs bij 2 verschillende deuren onze kamersleutel geprobeerd, gelukkig tevergeefs, ha ha. Uiteindelijk wisten we het natuurlijk wel maar het had even geduurd......stupid !
We hadden besloten om niet via de saaie I25 te rijden maar de lange route via Cache la Poudre Canyon te rijden en daar kregen we absoluut geen spijt van.
Maar eerst moest er weer getankt worden; speciaal voor mijn zusje Marjo hebben we deze foto gemaakt, zij begrijpt waarom 😏
We hebben enorm veel foto's gemaakt en niet eens alles geplaatst:
We hebben voor onze zwager John tóch een opknappertje kunnen vinden; in het linker gebouwtje maken jullie dan een outhouse (buitentoilet):
en mochten jullie nog iets willen gaan verkopen, daar is ook aan gedacht:
Na de Cache Poudre canyon gingen we bij Walden de 125 south op, we reden langs Arapaho National Wildlife refuge met op afstand aan alle kanten bergen ook weer zo mooi!
Koffie hebben we op 10.274 feet (=3132 meter) hoogte gedronken, en wel bovenop Cameron Pass; het was behoorlijk winderig maar ook weer zo mooi.
We waren aan het genieten van al het moois maar het werd tijd voor de lunch. De meeste picknickplekken of kleine campings waar picknick tafels zijn waren al dicht voor het seizoen, het is toch al half oktober.
En toen zagen we de perfecte picknick plek! Officieel was deze ook gesloten maar we konden de auto parkeren en via het “grasveld” naar de tafel lopen
Het tafellaken werd voor misschien wel de laatste keer opgelegd en we hebben heerlijk in de zon gegeten, een cadeautje
Kijk nu toch Hélène, alleen maar willows die prachtig gekleurd zijn en geen Moose te zien, we hebben kilometers langs willows gereden..............
Bij Winterpark zag je duidelijk dat het om een wintersport gebied gaat, ze waren zelfs al Kerstlampjes aan de bomen aan het bevestigen. We zijn daar niet gestopt omdat het al laat werd.
Wintersportgebied, er lag een beetje sneeuw:
Bij het hotel aangekomen hebben we weer met een bagagekar bijna alle spullen naar onze kamer verplaatst. We hebben de kleren in de kasten gestopt en hebben onze zwemkleding aangetrokken. Het zwembad is mooi en de jacuzzi heerlijk.
Uit de sportruimte zijn we heel snel vertrokken, we moeten ook niet overdrijven, het is vakantie:
We werden zo ongeveer genegeerd. We kregen een glas water maar niemand kwam de bestelling opnemen. Uiteindelijk hebben we aan een serveerster gevraagd of we konden bestellen. Het was duidelijk niet het deel van het restaurant dat zij onder haar hoede had maar ze heeft onze bestelling wel opgenomen.
Niemand kwam vragen hoe het eten was en/of we nog een toetje wilden, heel bizar !
We tippen normaal best aardig (vinden we zelf) maar nu hebben we geen tip gegeven.
Op het betaalapparaat konden we aangeven of we tevreden waren, we hebben aangegeven dat we niet tevreden waren over de service.
Jammer want het is best een aardig restaurant en het eten was goed.
Ik denk niet dat we ze nog een tweede kans gaan geven.
Nu zijn we op de kamer, het verslag is bijna klaar en de route voor morgen is uitgezocht.
Jullie zullen helaas tot morgen moeten wachten om meer te weten.
Lara en Dennis: heel veel plezier, het is bij jullie nog midden in de nacht dus ik zal niet appen !!!
Wow wat een mooie omgeving. Bovendien boffen jullie met dit mooie weer. Het was weer genieten om jullie verslag te lezen en de prachtige foto’s te bekijken.
BeantwoordenVerwijderenZo vroeg in de morgen een opknappertje onder je neus krijgen is nou niet echt fijn om de dag te beginnen. Zeker als je met werken. Nu gaat John de hele tijd piekeren hoe hij het aan zal pakken, hoe lang de vlucht is hoeveel verlof hij moet opnemen, welke materialen etc etc. Maar goed, toch altijd fijn dat jullie hieraan denken. Wat een prachtige route hadden jullie weer vandaag! Hopen dat het hotel weer helemaal aan jullie verwachtingen voldoet! Plava nog niet te boeken. Kunnen wr volgende week gezellig samen doen. Herfstkleuren zijn hier erg mooi. Hopen dat het nog droog en zonnig blijft zodat jullie een warm welkom krijgen. Vooralsnog, nog lekker blijven genieten! Love you xxx
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig mooie canyon! Ik had er nog nooit van gehoord maar erg de moeite waard!
BeantwoordenVerwijderenIk lag een aantal dagen achter met lezen. Dus heb me net kostelijk geamuseerd met het lezen van jullie verslagen en het zien van de foto’s. Zo heerlijk herkenbaar ook. Van de mega oer saaie weg door Nebraska 🥱, tot de geur van de cinnamon rolls en de vette vingers die je krijgt van die heerlijke broodjes bij Olive Garden. Maar ook dat je een hotelketen voorkeur krijgt, en dat je na een tijdje inderdaad niet meer weet wat je kamernummer ook weer was! Heerlijk! Geniet maar lekker, want dan kunnen wij ook genieten van jullie verslagen! 😘
BeantwoordenVerwijderen