De meest vervelende dag van de vakantie, de terugvlucht.
We hebben gisteren lekker gegeten bij de buren, daarna de laatste spullen ingepakt en lekker relaxt wat tv gekeken.
Erik heeft wel goed geslapen, ik niet zo goed.
We waren voor de wekker wakker en hebben op de kamer eerst koffie gedronken. Nadat we gedoucht waren hebben we onze reissetjes aangetrokken en hebben we alle koffers in de auto gezet en beneden in de lobby nog een kop koffie gehaald en mee naar boven genomen.
Het ontbijt is in het weekend pas vanaf 7 uur maar toen we om 6.45 uur beneden kwamen om uit te checken konden we al eten, het smaakte prima.
Met de "Train to the Gates" gingen we naar onze Concourse en daardoor waren we al snel bij onze Gate.
De vlucht was wel ietwat onrustig, heel veel turbulentie waardoor de dames van Delta niet eens met hun welbekende karretje ons iets te drinken/snacken konden aanbieden, we werden de hele vlucht verzocht te blijven zitten met de riemen vast.
Ik was blij toen we veilig in Atlanta waren gearriveerd.
Ook hier namen we de trein, die in Atlanta "Plane Train" heet. We waren op een missie om uit te komen bij Concourse E uit te komen, daar zit namelijk onze grote vriend Panda Express en daar hadden we écht zin in.
Ook tijdens deze vlucht moesten we bijna de hele 8,5 uur blijven zitten met de riemen vast maar eerlijk is eerlijk de lange vlucht viel eigenlijk wel mee. OK, het blijft een lange zit maar we hebben wat series en films bekeken en door de gratis Wifi aan boord konden we zelfs onze e-mail lezen en reacties op Facebook bekijken. We hebben geprobeerd wat te slapen maar verder dan een beetje doezelen kwamen we niet.
In Brussel aangekomen rolden zelfs onze koffers zo ongeveer als eerste van de band en in no time zaten deze in onze auto en waren we op weg naar huis; toch ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Mijn zus Marjo is al komen buurten, er stonden bloemen, bonbons en leuke Herfst/Kerstdecoraties op de tafel, er lagen broodjes en in de ijskast broodbeleg (ondanks dat ik had aangegeven dat niemand boodschappen hoefde te doen, AH is uiteindelijk ook op zondag open. Maar zeker bedankt voor alle goede zorgen !!
Straks komen de Lara, Dennis en onze kleinkinderen eten en nee, voordat iemand in paniek raakt, natuurlijk ga ik niet koken maar halen we lekker frietjes (is een traditie!).
Vanavond hoeven we alleen nog maar proberen wakker te blijven tot ca. 21 uur, eens kijken of dat gaat lukken.
Morgen schrijf ik nog een kort berichtje !
\
Om even over 7 vertrokken we naar de luchthaven en alles ging zo gladjes, we waren binnen 10 minuten bij Hertz waar de bus al op ons stond te wachten. In no time waren we bij DIA (Denver International Airport) en zelfs bij Delta stonden de dames al op ons te wachten. De koffers waren niet te zwaar en zelfs bij security ging alles heel snel.
Om even over 7 vertrokken we naar de luchthaven en alles ging zo gladjes, we waren binnen 10 minuten bij Hertz waar de bus al op ons stond te wachten. In no time waren we bij DIA (Denver International Airport) en zelfs bij Delta stonden de dames al op ons te wachten. De koffers waren niet te zwaar en zelfs bij security ging alles heel snel.
Met de "Train to the Gates" gingen we naar onze Concourse en daardoor waren we al snel bij onze Gate.
Gelukkig mochten onze handbagage koffertjes mee aan boord (altijd spannend) en we hadden prima plekken, ieder aan één kant van het gangpad.
De vlucht was wel ietwat onrustig, heel veel turbulentie waardoor de dames van Delta niet eens met hun welbekende karretje ons iets te drinken/snacken konden aanbieden, we werden de hele vlucht verzocht te blijven zitten met de riemen vast.
Ik was blij toen we veilig in Atlanta waren gearriveerd.
Ook hier namen we de trein, die in Atlanta "Plane Train" heet. We waren op een missie om uit te komen bij Concourse E uit te komen, daar zit namelijk onze grote vriend Panda Express en daar hadden we écht zin in.
We moesten terug naar Concourse A. Op deze foto is helaas niet te zien hoe stijl de roltrap is:
Bij Gate A10 hoorden dat we weliswaar op tijd zouden vertrekken maar door onrustig weer later zouden aankomen in Brussel.
Chicken or pasta hebben we dankzij Panda Express kunnen overslaan, wel hebben we een wijntje gedronken.
Ook tijdens deze vlucht moesten we bijna de hele 8,5 uur blijven zitten met de riemen vast maar eerlijk is eerlijk de lange vlucht viel eigenlijk wel mee. OK, het blijft een lange zit maar we hebben wat series en films bekeken en door de gratis Wifi aan boord konden we zelfs onze e-mail lezen en reacties op Facebook bekijken. We hebben geprobeerd wat te slapen maar verder dan een beetje doezelen kwamen we niet.
In Brussel aangekomen rolden zelfs onze koffers zo ongeveer als eerste van de band en in no time zaten deze in onze auto en waren we op weg naar huis; toch ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Mijn zus Marjo is al komen buurten, er stonden bloemen, bonbons en leuke Herfst/Kerstdecoraties op de tafel, er lagen broodjes en in de ijskast broodbeleg (ondanks dat ik had aangegeven dat niemand boodschappen hoefde te doen, AH is uiteindelijk ook op zondag open. Maar zeker bedankt voor alle goede zorgen !!
Straks komen de Lara, Dennis en onze kleinkinderen eten en nee, voordat iemand in paniek raakt, natuurlijk ga ik niet koken maar halen we lekker frietjes (is een traditie!).
Vanavond hoeven we alleen nog maar proberen wakker te blijven tot ca. 21 uur, eens kijken of dat gaat lukken.
Morgen schrijf ik nog een kort berichtje !
Welkom thuis na deze turbulente reis. Weer een geweldige vakantie. Nu nagenieten.
BeantwoordenVerwijderenWij hebben ook eens zo'n turbulentie gehad. Kregen ook geen koffie. De stewardess zat op haar hurken achter de koffiekar kruisjes te maken. Daar werd je ook niet vrolijk van.
Nogmaals ga lekker nagenieten en tot de volgende keer.
Gr. Wies
Welkom thuis, fijn dat de terugreis zo soepel verlopen is!👍🏻
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk jullie weer gezien te hebben. Veilig thuis is toch altijd erg belangrijk. Dank voor het heerlijke verslag. Hebben ervan genoten! En dank voor de super leuke kerst/cocktail tas👌🍸 Helemaal blij mee. Geniet van kids en kleinkids en succes met wakker blijven.😀💋
BeantwoordenVerwijderenFijn dat de terugreis toch nog meegevallen is. Nu nog even wakker blijven. Thanks voor het meereizen. We hebben genoten.
BeantwoordenVerwijderenWelkom thuis! Time flies when you're having fun....op naar het volgende avontuur.
BeantwoordenVerwijderenHet is even doorbijten die reis. Maar nu lekker bijkomen.
BeantwoordenVerwijderenGlad you're home safe and sound! <3 Geri
BeantwoordenVerwijderen