Ons hotel
En de overbuurman/vrouwWe hebben lekker geslapen en toen we wakker waren bleek het behoorlijk koud te zijn, buiten dan, niet in onze hotelkamer.
Na een heerlijk ontbijt hebben we de tassen gepakt en zijn vertrokken richting naar de Needles Highway Scenic Drive.
Wat blijkt: bij een State Park, of in ieder geval bij dit park, krijg je een kaartje aan de binnenkant voor de voorruit geplakt met een datum erop. T/m de bepaalde datum kun je gratis het park in, nou ja gratis, je hebt daar natuurlijk op de eerste dag voor betaald. Dat betekent dat je eigenlijk gewoon kunt doorrijden.
Bij een National Park, waar wij normaal gesproken veel vaker zijn, moet je je iedere keer bij de Entrance gate melden, je aangeschafte pas + ID laten zien en dan mag je doorrijden.
De aardige mevrouw stond daar in de kou (het was ca. 3 graden celcius) en ze vertelde dat er wellicht vannacht wat sneeuw zou kunnen gaan vallen.
Ze wees ons de richting van de Needles Highway en we reden verder.
De weg was prachtig met heel veel puntige rotsen (Needles duhh), bomen, planten....super mooi.
De eerste échte stopplek was de Needles Eye en tunnel. Een hele smalle tunnel (ik zal jullie niet vermoeien met de lengte- breedte- en hoogtematen, alleen al omdat ik deze zelf niet weet of interessant vind!).
We hebben heel veel foto's gemaakt ondanks de kou en de enorme wind.
Coffee-break
(Maic, zie je mijn nieuwe oorbellen? niet zo mooi als die voor Oudjaar 😉 )
Na de Blue Bell Area zagen we onze lunchplek; kijk maar in de verte
Toen vonden we het tijd om naar "huis" te gaan.
De tank was alweer leeg:
We gingen in het hotel vol goede moed naar het zwembad. Ik moet zeggen we zijn er zeker 3 minuten in geweest maar het was me toch koud...........nee, dank je, dat doen we niet.
In de hotelkamer hebben we lekker de verwarming aangezet en daarna hebben we een borreltje ingeschonken en zijn aan het verslag begonnen; het kan maar beter achter de rug zijn 😊.
We hebben beiden geen zin om vanavond te gaan uiteten; we gaan lekker een broodje Subway halen en eten dat op de kamer op, misschien met de TV aan of met de laptop op schoot. Eens even een avondje lekker relaxen.
Dat gaan jullie dan overmorgen weer meemaken.
Gooije murege,wederom prachtige foto’s, wat een machtige dieren die longhorns,evenals de 🦬.ik heb weer genoten van de foto’s,en natuurlijk van het verslag,dankjewel 🫶
BeantwoordenVerwijderenI don't think we drove through the needles. Darn! Love the Bearded Buffalo. LOL Geri
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk zo de dag gezinnen yoghurt en jullie verslag. Daardoor lig ik wel steeds 5 min achter op mijn schema. Ik moet vliegen....... je oorbellen zijn te gek Nup 🥳 mooi verslag weer. Fijne dag weer. Knuffel Maic
BeantwoordenVerwijderenWat is het toch heerlijk opstaan en dan meteen jullie verslag te lezen. Ook hier weer een prachtige omgeving om te vertoeven. Uiteraard weer mooie foto’s, Emmy
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige natuur. Die longhorns blijven imposant. En een ijsje eten bij 3 graden...cool🤣
BeantwoordenVerwijderenPrachtige route en mooie plaatjes. Maar wat koud daar!
BeantwoordenVerwijderenWeer genoten van jullie prachtige foto’s en leuke verslag. Heel veel plezier. Liefs Isy
BeantwoordenVerwijderenWeer mooie foto’s en ziet er idd echt koud uit!!
BeantwoordenVerwijderenMaar jullie genieten!👍🏻
Ik heb weer genoten van jullie verslag.
BeantwoordenVerwijderenWat hebben jullie als ontbijt genuttigd?
BeantwoordenVerwijderen