Hotel: Comfort Inn Fort Collins North : 1 nacht
Vandaag reizen we weer naar Colorado. In Fort Collins hopen we onze vriend Fred weer te zien, we hebben hem uitgenodigd voor het diner.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
In het La Quinta Inn hotel van afgelopen nacht kon ik bij het ontbijt via de speciale machine (die ik ook thuis wil hebben en ik weet zeker dat onze kleinkinderen dat ook zouden willen) pannenkoeken "bakken"; je drukt op een knop en in no-time komen er 2 pannenkoeken tevoorschijn. En als ze dan daarbij slagroom en aardbeien serveren is het onbeleefd om dat niet te nemen, dus............het was heerlijk !!!
Overigens was de rest van het ontbijt ook écht heel lekker en uitgebreid, heerlijk spek, hashbrown, roerei en dan alle andere dingen zoals koffie/thee, diverse soorten jus, brood en bagels om te roosteren en diverse muffins, te veel om op te noemen. Ze hadden zelfs diverse flessen met siroop voor in de koffie!
Toen we onze koffers naar de auto brachten was het weer tijd om te krabben, het had een beetje gevroren. Het zou de hele dag zonnig blijven met ontzettend veel wind en het was behoorlijk fris.
Maar we hadden een lange reis voor de boeg dus we zaten lekker warm en droog in de auto.
State highway 59 is zo'n typische eenzame weg in Wyoming, zo'n weg waar je naar verlangt als je in de drukte van Orlando rijdt of een normale Amerikaanse grote stad.
Er was heel weinig verkeer en op plekken werd er gewaarschuwd dat de wind zo sterk was dat campers onder een bepaald gewicht de weg helemaal niet op mochten.
Bij een Service Station hebben we gebruik gemaakt van de toiletten én onze koffie gedronken, we waren toen nog steeds in Wyoming.
Langs deze toch wel saaie weg wordt er ook naar gas en olie gepompt....het leek wel Texas (dat is waar Erik volgend jaar naar toe wil, ik ben nog niet overtuigd #understatement).
Bij Douglas (nee, niet de parfumerie) moesten we verder via de I25 South, het werd wat drukker en het werd ook wat mooier qua landschap.
Bij Douglas (nee, niet de parfumerie) moesten we verder via de I25 South, het werd wat drukker en het werd ook wat mooier qua landschap.
Bram werd als eerste gevraagd ons naar de AAA te brengen, nee, niet de AA omdat we moeten afkicken van de alcohol maar de Amerikaanse ANWB waar we iedere vakantie routekaarten halen van gebieden waar we óf naar toe willen óf waarvan de kaarten inmiddels verouderd zijn.
Bram heeft ons netjes gebracht, de dames van de AAA vonden het bijzonder interessant om Nederlanders te ontmoeten (?!) en we kregen de kaarten mee die ik gevraagd had (ja, toch ook maar een kaart van Texas, you never know).
De vast lezers van onze verslagen weten wat er dan volgt, juist, DE foto:
De vast lezers van onze verslagen weten wat er dan volgt, juist, DE foto:
Ik kreeg helaas niet de kans mijn haren ietwat te fatsoeneren, zo hard waaide het, maar de kaarten zijn in the pocket !
Oh en eindelijk heb ik een cadeautje voor onze dochter Lara gevonden, zo leuk !!!
Nu hoeven we alleen nog maar iets te scoren voor onze schoonzoon Dennis.
Nu hoeven we alleen nog maar iets te scoren voor onze schoonzoon Dennis.
Daarna gingen op weg naar Murdoch's, vorig jaar heb ik boots gekocht en ik wilde kijken of ik nog een paar (liefst zwarte) kon scoren. Maar we zagen een tankstation en de tank was weer bijna leeg. Na het tanken vervolgden we onze weg maar wat zagen we daar? De Panda Express, we hadden nog niet geluncht en het was ook veel te onstuimig om buiten te eten dus we gingen lekker naar Panda Express en het was me toch een partij lekker, mmmmm
Bij de 2 Murdoch zaken waar we zijn geweest ben ik overigens niet geslaagd, geen probleem.
Daarna was het tijd om naar het hotel te gaan maar niet voordat we onderweg foto's hebben gemaakt van een privé tuin waar de hele tuin vol stond met opgeblazen Mexicaanse poppen (ik heb niet eens van alle poppen een foto gemaakt !)
Aangekomen in het hotel werden we weer als member begroet en kregen ieder een zakje met een flesje water en wat snacks. We mochten onze auto weer op parkeerplekken speciaal voor members parkeren, toch grappig.
Ik heb Fred gebeld, die haalt ons om 16.45 uur op in het hotel (lekker luxe én Erik is ook wel blij dat hij vanavond even niet meer hoeft te rijden).
En waar denken jullie dat we hebben gegeten.............eindelijk bij Texas Roadhouse en het was gezellig en lekker.
Fred had daarna nog een verrassing waarvoor we geen wandelschoenen hoeven aan te trekken. Hij bracht ons naar een huis in Fort Collins dat helemaal versierd was voor Halloween, geweldig:
Love all the Halloween decorations and another great day under your belts! Continued safe travels! <3 Geri
BeantwoordenVerwijderenWeer een mooie dag,wat een uitgestrekte vlakte,lijkt me ook eens lekker,te rijden waar bijna geen verkeer is,lekker relaxed.dankjewel weer voor de mooie foto’s,en het verslag. Ik heb weer genoten 🫶
BeantwoordenVerwijderenOh die Halloween versieringen echt geweldig. Wat zou ik eens graag Halloween daar meemaken.
BeantwoordenVerwijderenSuper leuk dat jullie samen met Fred in n favoriet restaurant hebben kunnen eten/smullen!
BeantwoordenVerwijderenEn dat huis... Halloween op z'n best!!
Hoop dat je nog ergens n paar boots kunt scoren.
En Dennis... hoop dat ze voor jou ook nog iets vinden😅.
In ieder geval weer n mooie dag!